معرفی کتاب

فتوای هسته ای

کتاب در یک نگاه

 

بخش نخست کلیات تحقیق با عنوان «تحلیل مفهومی سلاح ‌هسته‌ای، آثار مخرب، و رویکرد بین‌المللی در برابر آن» نام‌گذاری شده و دارای سه فصل بوده که به شناخت سلاح ‌هسته‌ای از حیث موضوع‌شناسی و رویکرد بین‌المللی پیرامون آن پرداخته‌ است.

▪️بخش دوم تحقیق «چیستی فتوای هسته‌ای آیت‌اللّه خامنه‌ای و جایگاه آن در فقه و حقوق بین‌الملل» است که پس از موضوع‌شناسی فتوای هسته‌ای و بررسی ماهیت آن، مبانی نظری و جایگاه این ‌فتوا در فقه و نظام حقوق بین‌الملل را مورد بررسی قرار داده است.

▪️بخش سوم این تحقیق نیز با عنوان «ادلۀ فقهی و حقوقی فتوای ‌آیت‌اللّه خامنه‌ای مبنی بر ممنوعیت مطلق تولید و استفاده از سلاح‌های هسته‌ای» آمده است.

▪️فصل اول بخش سوم به بیان ادلۀ فقهی و حقوقی فتوای آیت‌اللّه خامنه‌ای مبنی بر ممنوعیت مطلق تولید سلاح‌های هسته‌ای پرداخته و فصل دوم آن، به بررسی ادلۀ فقهی و حقوقی فتوای آیت‌اللّه خامنه‌ای مبنی بر ممنوعیت مطلق استفاده از سلاح‌های هسته‌ای اختصاص دارد.

 این کتاب در 416 صفحه و قیمت 250 هزار تومان در نمایشگاه کتاب دائمی انشگاه علوم اسلامی رضوی واقع در صحن امام حسن مجتبی علیه السلام حرم مطهر رضوی به شماره تلفن 05132236817 قابل دریافت است


دیدگاه خود را بیان کنید