گزارشی از آئین افتتاحیه دوره‌های حکمرانی دانشگاه تهران

دکتر خیاطیان، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با بیان اینکه در گذشته فقدان نیروی انسانی توانمند و کارآمد در برخی بخش‌های کشور پر رنگ بوده است، گفت: امروز نیازمند تربیت افراد دارای تخصص با درجه استاندارد مدیریتی در تراز انقلاب اسلامی هستیم.

 

همایش ملی منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور

همایش ملی منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور

 

پیشرفتِ کشور برای دشمن تحمل‌ناپذیر است

 رهبر انقلاب: انگیزه‌ی دولتهای خارجی [برای ایجاد اغتشاش و ناامنی] این است که احساس میکنند کشور در حال پیشرفت به سمت قدرت همه‌جانبه است و این را نمیتوانند تحمّل کنند... حرکت به سمت پیشرفت را می‌بینند که شتاب گرفته در کشور؛ این واقعیّتی است... آنها نمیخواهند این اتّفاق بیفتد. ۱۴۰۱/۰۷/۱۱

 

فراخوان ارسال مقاله برای همایش «بیانیه گام دوم؛ فکرورزی و آزاداندیشی»

 دومین همایش سالانه اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با عنوان «بیانیه گام دوم؛ فکرورزی و آزاداندیشی» برگزار می‌شود.

از پژوهشگران، اندیشمندان، نخبگان و فعالان عرصه‌های بیانیه گام دوم دعوت می‌شود تا مقالات مرتبط با محورهای نظری و راهبردی همایش را از طریق رایانامه Gaame2@Khamenei.ir به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

مهلت ارسال چکیده مقالات: تا ۱۵ آبان ۱۴۰۱

مهلت ارسال متن کامل چکیده‌های پذیرفته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱

موسسه #مصلحون_نوجوان برگزار میکند:

  اولین اردوی تشکیلاتی معرفتی #برهان ویژه نوجوانان ۱۵تا ۱۸ سال

 

آیت‌الله اعرافی در مراسم افتتاحیه دوره دوم مدرسه بهاره فقه تربیتی تأکید کرد؛ نیازمند پژوهشگرانی هستیم که هم نگاه عمیق در قلمرو علوم اسلامی و اجتهاد سنتی داشته باشند و هم عرصه‌های نو را کشف کنند

آیت‌الله اعرافی در مراسم افتتاحیه دوره دوم مدرسه بهاره فقه تربیتی تأکید کرد؛
نیازمند پژوهشگرانی هستیم که هم نگاه عمیق در قلمرو علوم اسلامی و اجتهاد سنتی داشته باشند و هم عرصه‌های نو را کشف کنند
ما نیاز داریم مجتهدانی و فیلسوفانی و محققانی و پژوهشگرانی داشته باشیم که هم‌دستی عمیق در قلمرو علوم اسلامی و اجتهاد سنتی داشته باشند و درعین‌حال در آن نمانند بلکه عرصه‌های نو را کشف بکنند و با تلاش خود به سمت آن طرح‌واره تمدن اسلامی حرکت بکنند.

کتاب #ایران_مقتدر منتشر شد

کتاب #ایران_مقتدر منتشر شد
 کتاب ایران مقتدر که خلاصه‌ای روان از پژوهش صعود چهل ساله است، مروری بر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران بر اساس آمارهای بین‌المللی دارد

رهبر انقلاب اسلامی سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را ابلاغ کردند

???? رهبر انقلاب اسلامی سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را ابلاغ کردند
???? حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیاست‌های کلی و مصوّب تأمین اجتماعی را برای اقدام به رؤسای قوای سه‌گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کردند.

بررسی وضعیت اقتصادی دهه ۹۰

دکتر حسین صمصامی، استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگویی مطرح کرد؛
بررسی وضعیت اقتصادی دهه ۹۰/ هدف دشمن در جنگ اقتصادی، تضعیف ارزش پول ملی است
یکی از موضوعات بسیار مهم بحث جنگ اقتصادی است که رهبر انقلاب بارها و بارها در سخنرانی‌هایشان به آن اشاره کرده‌اند و یکی از مقولات بسیار مهم است که در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی ما متأسفانه چندان جدی گرفته نشده است.