فریاد دانشگاه بر سر آمریکا

۱۶ آذر در سال ۳۲ بعد از کودتای ۲۸ مرداد اتفاق افتاد که ناگهان به وسیله‌ی دانشجویان در دانشگاه تهران یک انفجار در فضا به وجود می‌آید. به عنوان اعتراض به آمریکا و به نیکسون که عامل کودتای ۲۸ مرداد بودند. ۱۶ آذر مال دانشجوی ضد نیکسون، ضد آمریکا و ضد سلطه است.»۸۷/۹/۲۴ این، روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است در  پاسداشت ۱۶ آذر، یادبود  هرساله‌ی جنبش دانشجویی.

 

ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد

 رهبر انقلاب: ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد. ما شعار «ایران قوی» داده‌ایم دیگر؛ ورزش ایران قوی باید یک ورزش قوی باشد. قوّت ورزش به چیست؟ اتّخاذ تدابیر درست در انتخاب مربّی، در ترکیب تیم‌های ملّی در همه‌ی رشته‌ها، در مراقبت جدّی از بُروز آفت در ورزش؛ مراقب باشند که در ورزش کشور آفت به وجود نیاید. «آفت» یعنی چه؟ یعنی فساد اقتصادی، یعنی تشکیل مافیاهای ورزشی در داخل، یعنی آفتهای اخلاقی برای ورزشکاران پاکیزه و پاک‌دامن ما؛ اینها باید مراقبت بشود.

رگ حیات جنایتکار را قطع کنید

رهبر انقلاب: آنچه دولتهای اسلامی باید بر آن پافشاری کنند، قطع فوری جنایتهایی است که[صهیونیست‌ها]دارند در غزّه انجام میدهند... راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی را ببندند؛ دولتهای اسلامی با رژیم صهیونیستی همکاری اقتصادی نکنند.

مرگ بر آمریکا» یک خطّ‌مشی است

هبر انقلاب: اینکه شما میگویید «مرگ بر آمریکا»، این صرفاً یک شعار نیست، این یک خطّ‌مشی است. علّتش هم همین است که... آمریکایی‌ها سالهای متمادی، از سالهای میانی دهه‌ی ۲۰ تا پیروزی انقلاب، ۳۰ سال در ایران هر کار توانستند علیه ملّت ایران کردند، هر جور توانستند ضربه زدند؛ از لحاظ مالی، از لحاظ اقتصادی، از لحاظ سیاسی، از لحاظ علمی، از لحاظ اخلاقی. انقلاب در یک‌چنین وضعی پیروز شد؛ انقلاب در مقابل یک‌چنین حاکمیّت فاسدی و نفوذ مخرّبی قرار گرفت و به توفیق الهی، به همّت ملّت ایران و به رهبری امام بزرگوار پیروز شد. ۱۴۰۲/۸/۱۰

 

جنایت آپارتاید چیست؟4

در تعاریف بین‌المللی عناصر آپارتاید چیست؟

 

جنایت آپارتاید چیست؟3

 در تعاریف بین‌المللی عناصر آپارتاید چیست؟

 

جنایت آپارتاید چیست؟2

 در تعاریف بین‌المللی عناصر آپارتاید چیست؟

 

جنایت آپارتاید چیست؟ 1

در تعاریف بین‌المللی عناصر آپارتاید چیست؟

 

جنایت آپارتاید چیست؟

 در تعاریف بین‌المللی عناصر آپارتاید چیست؟

 

قدرت ایمان؛ پیروز میدان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، صبح امروز: میدان، میدانِ غزه و اسرائیل نیست، میدانِ حق و باطل است